Miért hoztuk létre a marketing DNS-t

  • A Marketing DNS-t azért hoztuk létre, mert úgy lájuk, mostanra kialakult egy olyan vállalkozói réteg Magyarországon, amelynek pozíciója megszilárdításához, a továbblépéshez, vállalkozásuk magasabb szintre emeléséhez, nagy szüksége van átfogó, hosszú távú marketing stratégiára, profi márkapozicionálásra.

Az ő szolgáltunkba állítjuk azt a szakmai tudást, amelyet az elmúlt 20+ évben felhalmoztunk – főleg a multinacionális cégeknél.

  • Úgy gondoljuk, hogy a vállalkozások marketingjében és vizuális megjelenésében sok a kihasználatlan lehetőség. Annak ellenére is, hogy egyre több vállalkozó képzi magát marketingből. Rengeteg időt és energiát fordítanak arra, hogy on-line kampányokat futtassanak, de ezzel elveszik az időt attól, amihez igazán értenek, az üzletépítéstől.

Mi értünk a marketinghez, az egész életünket erre tettük fel. Minden szakmai képességgel és készséggel rendelkezünk ahhoz, hogy sikeres marketinget és hatásos vizuális megjelenést alakítsunk ki ügyfeleinknek.

  • A marketing, mint piacbefolyásolási eszköz folyamatosan változik, adaptálódik a célközönséghez. Sőt, most már nem arról szól, hogy van egy termékem, és azt el akarom adni. A fogyasztók igényeinek maximális figyelembevétele, a réspiacokban rejlő lehetőségek kihasználása sokkal inkább felértékelődött. Olcsó tucat termékeket a fogyasztók már a világ bármely pontjáról beszerezhetnek, de a márka nem másolható. Ezért is van egyre nagyobb jelentősége a márkaépítésnek.

Azt tapasztaljuk, hogy a kis-közepes vállalkozások marketing tevékenysége általában az egyedi – főleg on-line – kampányokban merül ki. Csakhogy stratégiai szemléletet nélkülöző, nem egymásra épülő/egymást kiegészítő kampányokról van szó. Ezek, mint a gyöngyszemek, szanaszét gurulnak: valamelyik célba ér, valamelyik nem, ráadásul a márkát sem építik. Sokszor azt sem lehet tudni, mi volt cél, és a hatékonyság mérhetősége is kérdéses.

Mi otthon vagyunk márkaépítésben, az átfogó stratégia kialakításában és a grafikai tervezésben. A 20+ év alatt ketten összesen közel 100 stratégiát, márkapozícionálást, éves akciótervet, arculatot dolgoztunk ki.